Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. február 11.

Nem történik semmi


Hallgatásom oka, hogy nem tudok érdemleges dolgokról beszámolni. :(
Sikerült fogynom 1 kg-ot. De lehet, hogy elromlott a mérlegem.....:)
Viszont azt vettem észre, hogy a kedvenc farmerem leesik rólam. Még mosás után is. Most elővettem egy régit.
Ami úgy régi, hogy már a szekrényben áll vagy 4 éve, de csak ott vaaaaan, mert akkor is szűk volt amikor megvettem, csak gondoltam inspirálom magam egy kicsit. Amikor meg kevesebb kiló voltam elfelejtkeztem róla, hogy van. Szóval most rájöttem,  hogy kisebb méret, min a többi. Felvettem. Éssssss, ez is csúszkál lefelé.
Ennek nagyon örülök. :) Annak nem annyira, hogy mehetek farmert  venni nemsokára. Remélhetőleg.
Továbbra sem fogyasztok szénhidrátot. Illetve ez nem teljesen igaz, mert szülinapom alkalmából kénytelen voltam 2 különböző helyen 2 különböző sütit megenni. Nagyon fincsik voltak...:s
A futás sem jön össze egyenlőre, marad a rohangálás. Olyan jó lenne, ha már nem ez latyakos, fagyos idő lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online