Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. február 11.

Alakulóban....

Én is hallgatok nagyokat... heheee
Kedvem sincs mostanában írogatni, meg én sem tudok túl sok érdembeli eredménnyel szolgálni, csak azzal, hogy én azt hiszem fogyok, vagy alakulok..... méregetni nem nagyon akarom magam sűrűn, mert ...mert nem. Köztudott ilyenkor nem jó. Akkor honnan veszem, hogy fogyok? Onnan, hogy pl egyik nap voltunk egy bevásárló központban ....
na most itt kitérnék egy gondolat elejéig:
én a fürdőszobai kis fésülködő tükrömön kívül nem nézek más, nagy méretű tükörbe kb 2 éve! Azért mert egyszer, ugyan csak bevásárló központban nadrágot akartam venni a nem túl karcsú testemre :) és mikor az nem volt jó és ráadásul a tükörből vissza nézett egy jól lakott víziló, ami nem a hátam mögött állt, hanem én magam voltam :(....hát teljesen kész voltam, nagyon magam alá kerültem...még annál is lejjebb... na ez eset óta kerülöm a nagy tükröket.
Szóval a minap: venni akartam magamnak egy melltartót :) és ugye föl kell próbálni és hát.... a gyerekemmel a hadakozva próbáltam magam beleerőszakolni kicsinek bizonyult fehér neműbe, mikor kiderült, hogy nem jó, akartam felöltözni és mit ad isten sikerült oda pillantanom....igen a tükörbe.... Atya ééégggg, hát én már nem is vagyok olyan dagi!!!! A hasam sem olyan, mint mikor 8 hónapos terhes voltam (sajna a 9-ben nem volt részem, koraszülés) és a hátam sem akkora mint egy két ajtós szekrény...meg úgy az egész összhatás teljesn más volt, mint az, amit legutóbb láttam! Nézegettem ott magam, teljesen megszállottan, közben arra eszméltem, hogy a kisfiam mindjárt szétszedi a próbafülkét türelmetlenségében, majd félig kilóg a padlótól kb 30 cm magasan lévő ajtó alatt, mert hogy ő ki akar menni apához..... na gyors felöltöztem :)
A másik meg, pl épp ma vettem fel egy mosott melegítő nacit és nem kellett cibálni, hogy feljöjjön és a dereka nem vág bele a hasamba!
Hát ebből gondolom, hogy fogytam :)
Amúgy elég nagy a késztetés, hogy elő vegyem a sufniban az egyik dobozban elfekvő mérlegemet, ami minden méretkezés alkalmával 1 kilóval kevesebbet mutat. Ha egy nap 10-sze ráállok, minden alkalommal az előzőből -1 kg-ot mutat! Nem is rossz ;)
Amúgy Norbi Aerob zóna torna minden másnap megy és próbálok lehetőségemhez képest úgy enni, ahogy ilyenkor kell....több kevesebb sikerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online