Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. február 15.

Torna

Sziasztok!

Tegnap úgy adódott, hogy jót karatéjoztam Norbival :D
Krisziz említette Nekem, hogy megvette Norbi- Karate fitt c. dvd-jét, mondta, hogy milyen jó és után néztem, meg is találtam itt, az oldalt belinkelt dvd letöltős oldalon. Végül is nem onnan lett letöltve, mert csiga lassan lehetett letölteni..... máshol is megtaláltam és megvan és tegnap arra izzadtam :D
Vélemény? Kösziiiiii Krisziz!

A multkor már teljesen el voltam ájulva az Aerob zóna dvd-től.... most is azt mondom, hogy JÓ, csak a hasat megdolgoztató valamint a súlyzós kar szálkásító/eresítő gyakorlatokat hiányolom belőle. Vagyis jobban mondva vannak benne hasra gyúrós elemek, de olyanok, amiket állva, lábemelgetéssel kell végezni. A kar gyakorlatai meg olyan súlyzó nélkül feszítsd meg és emelgesd..... Én meg ezekkel nem nagyon érzem, hogy dolgozna a hasam és karom. Nekem meg pont hasra kellene nagyon gyúrni :)

A karate fitt annyiban jobb, ahogyan mondja is Norbi "szökkenések és gyors tempó nélkül" -i a tornasor. Nincs erőltetett tempó, teljesen végig tornázható volt elsőre is :)
És ami a legjobb vannak benne súlyzós kar gyakorlatok és talajon ülős "normál" hasgyakorlatok is.A hasgyakorlatok nem olyan "ülj fel 20-szor ha tudsz" félék szerencsére, mert nekem az nem nagyon megy, mert fáj a gerincem. Szóval Nekem tetszik, így ahogy a kisfiam is mondja, tornára fel: hhhhhhiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa  :D

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Igaz,nem tartom magamat dagadtnak,inkább teltnek,de fogyni már többször is sikerült és gyakran rákényszerülök hogy visszafogjam magam,amikor észreveszem hogy 1-1 ruhadarab nem megy rám megint.Nemrég rátaláltam a PU ERH fekete teára,nekem ez segített,és a kilókat is könnyebb vele megtartani.Nem akarok itt túl sokat írni róla,nézz körül,olvass róla neten.Ésszel kell inni,mert megindítja az anyagcserét,de nem járok tőle óránként a trónszékre :))Régen amikor fél év alatt 18-20 kg-tól szabadultam meg,teljesen változtattam az étrendemen.Most szintén a minimális kenyérmennyiséget fogyasztom,édességet és egyéb finomságokat szintén igyekszem elkerülni.Kitartás,együtt érzek az ilyen problémákkal küszködő emberekkel,főleg az egészség miatt,ugyanis anyukám emiatt hunyt el korábban mint kellett volna.A cukorbetegség,magas vérnyomás..az erre szedett gyógyszerek tönkretették a veséjét.Szóval....biztasd magad,csinos leszel :)

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online