Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. február 1.

Beszámoló

Akkor én is beszámolok egy kicsit.
A futás továbbra se jön össze sajnos,  viszont sokat mászkálok mindenfelé, ahova csak lehet gyalog megyek. Na és persze sietve! :)
Viszont! Tudtátok, hogy a bkv extra szolgáltatást is nyújt? Segíti a diétázókat, mozogni vágyókat igényeik kielégítésében. De tényleg. Legalábbis engem. Mert mióta többet mozognék, biztos, hogy azt a buszt amire fel szeretnék szállni, csak rohanva érem el! :D
A másik dolog meg: a hólapátolást hány kalóriával kell számolni? :D
Mert tegnapelőtt 2 órán keresztül lapátoltam nagy lelkesen (+ az őrült eszetlenkedés a gyerkőccel, meg az ebbel), tegnap meg 3/4 órát töltöttem ezzel. Esküszöm, jobb volt mint a torna Juli! Kint voltam a jó levegőn és az összes izmon fáj! Na jó a hasizmomat csak a röhögés dolgoztatta...
Kenyeret, tésztát továbbra sem fogyasztok (bár nagyon szeretnék), ezzel tehát nincs gond.Az elegendő folyadék bevitele viszont gondot okoz. Külön rá kell szólnom magamra, hogy ne felejtsek el inni. Minimum 1 üveg víz az előirányzott, + a teák (gyümölcstea édesítővel, vagy üresen). Szűken, de összejön 2 liter.
Szerdán fogom megmérni magam. Reménykedek, hogy kevesebbet mutat majd a mérleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online