Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 31.

:)

Jajjjj, hát eszembe jutott miről akartam beszámolni :D Hogy is felejthettem el, hisz emlékezetes, mert nagy fáááááááááájjjjjjjjjjj.......
Előkerült a hullahopp karikám, de ez nem ám műűűűanyag! Ez fából van és akkorát üt rajtam, mint egy furkós bolt! Jujjj de fáááájjjjj :(
Üt, mert hiába nyertem bajnokságokat  iskolás koromban... hol van már az az idő......
Most nem  megy, mindíg leesik a karika, akár hogy tekerem magam :) .... röhelyes vagyok közben :D ..... és úgy megüti a bokám vagy a sípcsomtom :( Úgyhogy ha nem akarok kékben, zöldben, lilában játszani, akkor hamar bele kel jönnöm.
Elvileg jó a hasra, csípőre, jól alakítja, az enyémen meg nagyon kellene :)
Ha valaki próbálta, ossza meg velem a tapasztalatait légysziiii, mert ha nem is jó, akkor nem akarok felesleges ütlegeléseket kapni, mert még nem megy a karikázás :)
Előre is kösziiiii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online