Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 31.

Étkezés

Helóóóóó! :)

Na, ismét elfelejtettem, hogy mit akatam írni :) Fürdés közben támad 1-2 mondanivalóm, most meg csak keresem, keresem, de nem találom :D

Tegnap ismét jót tornáztam! Tényleg jó Norbi tornája.... hogy mi a neve pontosan, még most sem tudom :) Aerob zóna, vagy Duci tréning 4.... jól átmozgat, kicsit Capoeira-s, meg táncos és jó pörgős zene szól a torna alatt :) Tetszik.
A szénhidrátokkal bajban vagyok, állandóan az utamba akadnak.... :(
Norbi adja a tanácsot, hogy 14 óráig lehet enni, de utána ne! Végül is délelőtt eszek valamilyen péksütit, meg iszok egy 3 in 1 kávét. Ebédhez meg próbálok nem enni kenyeret, ha olyan kaja van, amihez " kell" kenyér, akkor inkább a teljes kiőrlésűt eszem, a kocka fajtát és abból 1-2 szeletet. Délután meg nem nagyon eszek, inkább este jön rám az éhség kicsit, akkor is ha eszek kenyeret, a fent említettet eszem, meg valami felvágottat és natúr Aktíviát.
Pfffffff....attól viszont dobtam egy hátast, mikor mondta Norbi  a dvd-n, hogy gyümölcsöt se együnk 14 óra után, mert az is szénhidrát.
Én most csöppentem ilyen nagy aktivitással a fogyózába, meg a szakszerű meghatározásokba, de szégyen  nem szégyen, én pl nem tudtam, hogy a gyümik is szénhidrátok...... végül is van bennük cukor......... de az nem olyan, mint pl a kristálycukor.....
A kenyér meg a tészta, péksüti, egyszerű cukor, csoki..... az ok, de hogy gyümölcsöt se egyen az ember délutántól. Én meg tudatlanul ezelőtt, mármint fogyózás előtt nyugodtan ettem a 2 almámat este 9 óra körül, gondolván az úgysem hízlal! Hát...... hogy nem fedeztem fel hamarabb Norbi okosságait !?!?!?!!!????? :)
Még  az a jó, hogy a csoki és társai nem piszkálják a fantáziám, nem kell, nem is gondolok rá és nem kell nagy öntartóztatás gyakorolnom, ha látok egy szelet csokit vagy a párom csokival töltött keksszel kínál! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online