Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 27.

Kerestem......

....most azt hiszem megtaláltam a számomra megfelelő fitness dvd-t!!! :)
Ma kettőt próbáltam ki, az elsővel, kb 10 percig jutottam el :) ez volt a Norbi - Aerobik mindnekinek.... hihihiiiiii, nagyot akar a szarka :D
Na de a mááááááásik, az a nekem való! Ez pedig aaaaa tádádádáááááááámmmmmm: duci tréning 4, vagy Aerob zóna....vagy nem tudom pontosan a címét ;)
Ezt végig tudtam tornázni elsőre. Ez nekem nagyon tetszik!!!! Jó a zene, a tornasor, nem nehéz, mégis megdolgoztat, lehet tőle izzadni :) , sőt még nevetni is, mert jó a hangulat! Végig velünk tornázik Kovi és Katinka.
Érdemes végig hallgatni Norbi mondanivalóját, mert ad néhány jó tippet, hogy hogyan legyen maradandó hatása a tornának, hogy az ne legyen felesleges: szénhidrát 14 óráig, fehérje 14 óra után! :) Érdemes megfogadni a tanácsot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online