Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 26.

Bűnöztem

Helló!

A hétvégén és ma is bűnöztem kicsit :( Ettem pár kocka zserbót a hétvégén..... ma meg vettünk a ksifiamnak egy Krémes tortát. Úgy értem olyan, mint a krémes szelet, csak tortában :) Ettem belőle kb 3 falatot.

Amúgy megy a torna, nincs hanyagolva! Mióta tornázok, érzem, hogy vagyok! Érzem, hogy van két kezem, lában és hasizmom is :)
Tegnap kipróbáltam Norbi Duci tréning 2. összeállítását! Óóóóhhh mit nekem duci 2, menni fog az, nem nehéz! Ahaaaaaa csak gondoltam :) Hát, mit mondjak.... a végig tornázása alatt lehet aztán érezni, hogy vannak az embernek izmai, nemcsak hája :D Kegyetlen volt! Ez a tornasor tényleg csak a láb és a fenék formálására utazik. Egyenlőre hanyagolom :) Nekem még nehéz... fáj, nagyon fááááááááájjjjjj :) DE végig csináltam!

Ma is vettem teljes kiőrlésű kenyeret! Nagyon kedves volt az eladó a bevásárló központban, mert segített választani. Mutatta, hogy van olyan, ami búza lisztből is van, na az nem jó, ne vedd meg magadnak! Na hogy ez most milyen, amit fogyira adott, meg nem mondom, meg sem néztem..pffff.... holnap megírom :) A lényeg, hogy figyelni kell, hogy ne búza lisztes legyen. Amúgy simán azért nyúltam elsőre :)

A zöld teát abba hagytam egyenlőre, mert annak ellenére, hogy javítja az anyag cserét, úgy veszem észre nekem ellenkezőleg hat! Meglátom mi lesz egy kis szüneteltetés alatt......

1 megjegyzés:

  1. Juciiiii!!! Ne fog fel bűnözésnek, mert megeszel egy-két darab sütit....így csak fusztrálod magad!!! Egyél alkalmanként tényleg csak egy- két darabot, de azt jóízüen!!!! És ha ezt kora délután teszed, még van időd lemozogni!! :-)

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online