Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 9.

Folyadék és gyümölcs


Helló!

Ma nem volt kedvem tornázni :( De délelőtt megittam a salaktalanító teámat és délután a majdnem 1,5 l zöld teát, meg gyümilé is volt mellette, meg gyümölcs: narancs, mandarin (jóóóóóóó rostosak) és nemrég megettem két almát.
Eléggé különös, hogy mióta fogyózok, nem eszem annyit, mint pl 2 hete! Nem tudatosan..... csak úgy jön magától a dolog! Ma délelőtt pl megittam a 3in1 kv-mat, meg az melített teát és ennyi! Délben meg fél adag ebédet.... aztán.... aztán mi is volt még ma? Jaaaa, a gyümölcsök, meg 6 körül 1-2 falat....


Pl ma lett leszedve a karácsonyfa, meg kopaszítottuk :( ott a sok szaloncukor a tálban és nem kell. Figyeltem a párom szedés közben, hogy ette és nem kívántam meg! Emlékszem tavaly nem tudtam megállni, a zselés a kedvencem, de most az sem hatott meg.....
Sőőőőőőőőőőőtttttttt, hogy fokozzam a dolgot :) a marcipán kenyér a legkedvencebb és ma kaptam a páromtól, de nem ám azt a picikét, jóóóóóóóóó nagyot! ;) Ezelőtt rögtön kibontottam volna, ma meg szépen leraktam a szekrényre és nem érzek késztetést, hogy megegyem! Fölöttébb különös!

Ma Krisziz felhívta a figyelmem a Pilates tornára. Elkezdtem letölteni egy ilyen dvd-t, de nagyon lassan jön :( így holnap lesz belőle valami. Nagyon kíváncsi lettem rá, ide jobb oldalra belinkeltem Ági Pilates oldalát. Remélem holnap ki tudom próbálni :) Ja meg a Menni fog! c. Alexandra edzéstervet lecserélem a Pörgesd fel címűre.... ha birom szusszal :) úgy csinálok mint akinek nagyon megy már a könnyebb torna :) hihhiii
Jajjjjjjjjj most jut eszembe: elvesztek a sújzóim :(((((((((((((((( keresem már két napja őket, nem emlékszem hova tettem anno, mikor tavaly abba hagytam a tornát! pffffff jól elraktam :)

Na megyek aludni, mert kezdek éhes lenni, ilyenkor meg már naggyyyon nem kellene enni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online