Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 15.

Válogatok, keresgetek.....

Hellóóóóóóó

Nagy a csönd körülöttem :)
De közben nem vagyok tétlen, sőt !!!! Keresem a nekem való tornát, azt amelyik elvégzése alatt jól érzem magam! Haladok, jól haladok..... :)
Alexandráról áttértem Norbira! Kíváncsiságból kipróbáltam a Duci tréning 1-et és nagyon bejött!
Nem olyan megerőltető, viszont sokkal jobban izzadtam, mint a Szandra tornájától!!!!!! A végén nem mondtam, hogy: na akkor jóóóóóóóó, a héten elég minden másnap, vagy harmadnap..... :)
De tényleg jó volt! A zene is jó ritmusos..... nem olyan törökös handzsbandzsa.......szóóóval jól éreztem magam az egész alatt!Végig tornáztam az 1 órát! ;)
Úgyhogy egy pár napja töltögetem ...... kipróbálom .... keresgetem ..... a fitnes dvd-ket .

Ja, a teák:
Szerintem erős a két tea együtt, a salaktalanító és a zöld tea, mert ugyan megfuttatot az első 2 nap, de amúgy napokig nem kellett WC-re mennem .... bocsi, de nem tudom kultúráltabban írni . Pipilni kellett sűrűn..... ja és ami miatt abba hagytam egyelőre a salaktalanítót. iszonyatos, kínos széljárást okoztak együtt. Bocsi, szintén nem tudom kulturáltabban írni....csak azért írom le, hogyha akad valaki aki tanulni akar a tapasztalatimból, tudja mi a helyzet...végül is ezért csinálom ezt a blogot!
Szóval, egyszerre csak egy tea! Most a zöld tea a soros és a másfél liter kb megvan belőle naponta!
Hűűű képzeljétek! Kaptam anyósomtól Bio C.L.A. 1000 kapszulát!!! A torna mellett még ezzel próbálkozom! Ezt tegnap kezdtem el. Pár éve ez segített megszabadulni a kilóktól, akkor a fogamzás gtló miatt híztam meg..... de akkoriban dolgoztam elég keményen, így a mozgásból nem volt hiány :) Így pár hónap alatt olyan lettem, mint az első bejegyzésemben a vékonyabb verizó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online