Sziasztok!
Arra szeretnénk minden blog olvasónkat kérni, hogy az irományainkat ne vegyétek szent írásnak!
Ez itt a mi fogyózós naplónk, amibe leírjuk tapasztalatainkat, kísérleteinket, eredményeinket, a hallott tippeket a fogyásról...... Ezzel is ösztönözzve egymást a kitartásra és reméljük talán tudunk 1-2 jó tanáccsal szolgálni más fógyózóknak is :)

2010. január 4.

Teák

Sziasztok!

Hát... be kell valljam, hogy az utóbbi 4 napban nem úgy sikerült a fogyózás, mint szerettem volna :( Azért mert a szüleimnél szilvesztereztünk és az anyukám főztje...... ;)

De közben ittam a salaktalanító teámat és sok folyadékot ittam, meglepően sokat, mert én pl vízből ha nem innék 1 kortyot sem, nem csinálnék belőle gondot :) De most, mióta fogyózok a napi 1,5 l elfogy. Szerencsére zöld teából is meg tudok inni ugyan ennyit, nincs vele gond! De ez a salaktalanító tea... pffffffff ... rémes ízű. Erre mondta a húgom: a szépségért meg kell szenvedni ;) Na nem túl sokat kell szenvedni, mert napi max. 2*2,5 dl-t ír a tea tájékoztatója úgy, hogy a 2,5 dl forró vízbe 2 db filtert kell beletenni. Én 2* isziom naponta csak 1-1 filterrel, mert hát elég drága a tea, 20 db-os és 2 filterrel hamar elfogyna :) DE, ma kipróbáltam a délelőtti adagot 2 filterrel, az íze még rémesebb, mert ugye erősebb, így úgy döntöttem,
jó lesz nekem 1 filterrel is ;)
A mai napra beterveztem délutánra 1 óra tornát Béres Alexandrával.
A Vitalitás és a Menni fog! c. zsírégető gimnasztikáit váltogatom. Kb 1 éve már neki álltam, hogy majd én minden másnap tornázok, hihiiii :) persze, majd én.... :) de akkor nem volt elég kitartásom. Most, hogy megint elővettem, már nagyjából tudom, hogy milyen feladatok következnek, ez is segít a kitartásomban, mert nem érzem azt, hogy össze vissza kalimpálok, azt sem tudva mit csinálok..... 1 éve, sírtam is torna közben, olyan szerencsétlennek éreztem magam, mert én ilyen maradtam szülés után, mások meg..... nekem itt kell szenvedem, hogy lefogyjak....... többek között ez a gondolat vette el a kedvem az egésztől. Nem ment a torna, ráadásul egy ide-oda guruló nevetségesen szerencsétlen zsírgombócnak éreztem magam.
Azt hiszem mára eljutottam arra a pontra, hogy ezt ne így gondoljam és közben kiderült, hogy beteg is vagyok, így nem attól vagyok dagi, hogy halálra zabálom magam.... persze ha az utcán megyek, az emberek rögtön erre gondolnak: biztos a sok zabálás... nem kellene annyit enni.....
Szóval ma már nem úgy vélekedek magamról, mint 1 éve, máshogy állok a tornához és a teákhoz :) és így könnyebben és jobb kedvvel megy a fogyózás ;) Nem kínként élem meg és még jól is érzem magam 1-1 torna után!


A zöld teára kicsit vissza térve:
Sokan nem tudják milyen hatása van, mert én már kínomban a házi orvosomhoz fordultam, hogy segítsen lefogyni. Várni kellett a dokira, így beszélgettem az asszisztensével, akinek említettem, hogy iszom a zöld teát, mert sok helyen olvastam arról, hogy zsírégető, segít lebontani a már meglévő zsírokat és nem engedi, hogy új rakodjon le...... Csodálkozva nézett rám az asszisztens és mondta, hogy a zöld tea csak nyugtató, immunrendszer erősítő, miért azt iszom??? A doki is így csodálkozott és felírt enkem egy 5000 Ft- os gyógyszert, ami fogyaszt elvileg..... gondolkodtam, aztán úgy döntöttem, hogy hiszek inkább az olvasott cikkeknek, kísérleti eredményeknek a zöld teával kapcsolatban!

Ezeken az oldalakon olvashatjátok el, hogy miért választottam inkább a zöld teát:
http://www.vital.hu/themes/fogyi/zoldtea.htm
http://www.fogyas.info/zold_tea_fogyaszto_hatasa.php
http://teaunnep.hu/fogyas-zold-teaval.html
http://www.fittelet.hu/fogyokura/cikk_7.php

Fórumokon olvastam, hogy sokan nyavalyognak, hogy fúúúúúúújjjjj milyen íze van, ők nem bírják inni......
Szerintem meg nincs rossz íze, meg lehet inni azt a 1,5 l-t !!!!

Tehát napi 2*2,5 dl Pannonhalmi salaktalanító teakeverék 1 filterrel,
és napi min 1,5 l zöld tea,
plussz minden másnap 1 óra torna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online